Celkem návštěv: 1173948 | dnes : 35 | online : 17
Dirtbiker!?! - story continues part 2

By: "mailto:mosnik@bmx-jicin.com"

Původně jsem měl v úmyslu si ještě trošku přisadit k Houtovu předchozímu článku a zároveň se podívat na DB z ještě jiného a dlouhodobějšího úhlu, ale nedostatek času zapříčinil, že jsem se k tomu vlastně ani nedostal a proto mi nakonec přišlo přínosnější si počkat na nové číslo. Jak nyní pozoruji, tato strategie se mi vyplatila, protože některé poznatky, které  mne bily do očí již v předcházejících číslech vám nyní mohu dokumentovat na konkrétních příkladech. Takže s chutí do toho - Dirtbiker, č. 2, duben 2004.

Úvodní stránce se nedá nic moc vytknout, až na to, že bychom u bikového časopisu jistě více ocenili, kdyby fotograf dával při kompozici fotografie méně prostoru kulturní památce v  pozadí a věnoval spíše jezdci jezdci a jeho kolu (ale k fotografiím se ještě dostaneme). Reklamy na následujících stránkách jsou poměrně v pohodě, jen mi mezi celkem hustými fotografiemi s wallride Colina Winkelmana, dropem MTB ridera a downside tailwhipem Sandyho Carsona trochu nesedí pojezd na dvaceticentimetrové zídce v podání Michala Marošiho, kterou by bez nadsázky sjela snad i moje babička. Myslím že božský Majkl má určitě lepší fotky než je tato, no nic jedeme dál. Následuje moje oblíbená pasáž a to úvodník. Zde Radek opět nezklamal a vyplodil neuvěřitelný výšplecht hodný slohové práce žáka pomocné školy a to jak po stránce obsahové tak po stránce češtinské, a i kdyby si tu "nafintěnou Máňu" nakrásně jen nevymyslel přesto to má skutečně grády, takže bacha na prizemoney...ještě jsem chtěl podotknout že opravdu nevím, jak souvisí fotografie flataře na spodní části stránky s touto bulvární perlou. Následují novinky jež jsou jako obvykle kapitolou samy pro sebe, dozvídáme se zde snůšku nepodstatných hloupostí, občas přerušených jakous takous přínosnější zprávou. Komentovat jednu podruhé nebudu, ale vyberu ty nejvypečenější. Hned na první stránce novinek vidíme dva kluky jak dva buky (Kváču a Slavíčka) ve fešných GT dresech, přičemž nás uzemní informace že ke sponzoringu dostali ještě navíc slušivé kšiltovky ve kterých se hned museli vyfotit, musíte uznat, že jim to opravdu sekne, dále tu máme veskrze akční zprávu pro pařany na Playstationu, že nyní si můžou se svojí konzolí i zazpívat hmmm, na jiném místě se dozvídáme super zajímavé informace ze světa nejlepších freestylerů a teď cituji, myslím že to stojí za to: „Markus Wilke strávil zimu doma v Německu, ale v únoru se vrátil do Států, kde trénoval ve Woodward West. Alistair Whitton získal obálku lednovýho Tranworld BMX. V Anglii fotil pro Vans a po závodech Metro Jam odcestoval do Států. Heath Pinter, bejvalej  pro snowboarder, byl v zimě na horách k vidění při snowboardingu. Pak si dal trip do Novýho Zélandu a v současný době je zase někde na cestách.“  atd atd. Dále se dozvídáme že redakční oblíbenec Pavel Caha má velké plány a chystá se objet rakouskou serii King Of Dirt , že určitě pojede na MS ve freestyle v Německu, a že redakce mu drží palce, zde musím podotknout, že mu též držím palce, ale taky dalším nejmíň deseti lidem kteří letos hodlají učinit to samé, ale v DB o nich samozřejmě není ani zmínka, za to je tu zmínka o freestyle MTB riderovi Markovi Šafránkovi, který světe div se nasadí na svýho horáka hladký pláště a taky bude jezdit bez přední brzdy a kromě toho si nechá na lejtko udělat nějakou slušivou kérku….no co k tomu dodat. Tak a nyní se dostáváme k pasáži na kterou se jistě stejně jako já i vy velmi těšíte a to k rubrice „Nad dopisy čtenářů“ : „Ahoj redakce, píšu anonymně, protože chci rošku zkritizovat poměry u nás ve městě, ale nechci aby kluci věděli, že to jsem já, protože pak by to bylo ještě horší. Sem z Jičína a jezdíme tu streetky a skáčem na trailsech. Problém je, že to tu ovládá partička starších bikerů, který hrozně machrujou, vytahujou se na nás mladší a my musíme jezdit jak oni pískaj. To mě nebaví, já bych chtěl jezdit podle svýho.“ Jak krásně a výstižně napsáno. Jen jsi se Radku Hruško mohl klidně podepsat, když už jsi takhle hloupě odhalil své veřejné tajemství, že si dopisy vymýšlíte a píšete sami, a ne si říkat Anonym, možná by to vyznělo alespoň zábavně. Ale jinak jako pomsta Houtovi dobrý, třeba tomu blábolu někdo uvěří….i když pochybuji…. No nic, co tu máme dále, á kusovky, kusovky jsou jistě moc krásné, ale jen v případě že si na prohlížení orázků vezmete elektronkový mikroskop a při čtení popisků použijete notnou dávku fantazie nebo různé popisky spojíte dohromady, jako například u kola GT Performer najdeme zevrubný popis všech komponentů, ale chybí délka horní rámové trubky (top tube) což bývá při koupi kola jedním ze základních údajů, ta naopak nechybí u Specialized Fuse I , kde však postrádáme vše ostatní. Následuje rubrika „Rodná hlína“, jejímž smyslem má být zřejmě prezentace bikových scén v jednotlivých městech, budiž, ale to by nebyl Dbiker aby si to nepřebral po svém a místo výběru toho nejlepšího co dané město nebo místo nabízí, děla pravý opak. Věřím, že možná Hofikovi, který zřejmě používá kolo jen k ježdění pro mlíko může přijít Přímotopův smrtelný deseticentimetrový „drop do špitálu“ jako nejhustší záležitost, ale na dávat něco takového na celou stránku bikového časopisu který již vychází tolik let a měl by mít nějakou úrověň je opravdu síla. Rozhovor s Hasákem se zdá být poměrně v pohodě, ono ostatně co se dá zkazit na rozhovoru, pokud ho zrovna neděláte se Strejcem nebo s Valentou, že..? Jen bych rád věděl jak se může profesionálnímu sportovnímu fotografovi stát  (jak jsem již předeslal v úvodu), že Hasákovi tu chybí ruce, tu kus kola a podobně…že by chyba tisku? Následuje článek „Tour de tres amigos“, který je zdá se jinou verzí toho o tripu do Drážďan, který jsme mohli číst v minulém čísle, jen primitivněji a vulgárněji napsaný a samozřejmě bez reklamních fotek pro Author a Ravo. Článek „Pražské jaro“ víceméně supluje, jak by asi tak měla vypadat Rodná hlína. Fotky (na ty nejlepší je jako již tradičně pořeba vzít lupu) poměrně slušných triků, autoři se omezují jen na popis svých bezprostředních dojmů a neobtěžují čtenáře jako u rodné hlíny tak obvyklými nic neříkajícími a zbytečnými plky. Hned na navazující stránce mě zaujala reklama na Ravo Vertigo, kde se dozvídáme že toto kolo stojí 21.990 Kč, když o několik stránek nazpátek to samé Ravo Vertigo v rubrice kusovky stálo 11.590 Kč, z tohoto lze zřejmě dovodit, že čím větší fotka tím dražší kolo, nebo je to jinak? Článek od Michala Prokopa „bmx in the usa“ je bez diskuse to nejlepší z celého čísla, jasný a srozumitelný text a vynikající fotky (jen bych se neholedbal že jste sehnali americkýho fotografa, když jsou všechny do jedné stažený z netu). Následující články jsou bez výhrad a opravdu hodně musím vyzdvihnout článek Sváti „braun flatground“, kterej též považuju za dosti  povedenej. Z čeho jsem však jako obvykle dost nezachápal, je „trial trik“ a to pedal stall, ačkoli asi jeho obtížnost nejsem s to posoudit, tak poznatky typu, že je převzat z freestyle bmx, nebo, že je to vlastně náhražka za doublepegger mi příliš přínosné nepřijdou. Určitě se ale pár nadšených pedalstallerů najde, tak mi nezbývá než popřát jim aby při tomto super hustém triku ohnuli co nejméně patek přehazovačky. Nu a co nám z 80-ti stránkového nářezu ještě zbývá....rubrika technika, hm pravděpodobně standart, jen mě trošku překvapilo, že Katmar nyní kromě prodeje kol vyrábí i pláště a přiřadil se tak k renomovaným výrobcům jako Maxxis, Primo nebo Odyssey. Bravo. Na závěr tu už máme jenom sakra haluz v podání Viktora Plase, dobrý nechci někoho podceňovat, ale jestli někdo z velevážené redakce se dokáže odrazit z ničeho a ve dvaceti cm nad zemí vyprásknout turndown tak velkej respekt haluzáci.

www.trustytime88.com A celkové hodnocení DB v dlouhodobějším horizontu? DB měl velkou šanci stát se časopisem opravdu na úrovni, alespoň v našich malých českých měřítkách. Tuto šanci tvůrci bohužel neuchopili a zastavili se na mrtvém bodě. Časopis postrádá jakýkoli progres a z mého pohledu se nachází na úrovni humoristického časopisu tipu Dikobraz, jen s tím rozdílem že je o kolech. Původně jsme tyto články začali psát proto, protože jsme si mysleli, že něco změníme, že donutíme tvůrce se alespoň trochu zamyslet, ale jak jste mohli sami vidět setkali jsme se jen s arogancí a donebe volajícím fouňovstvím. Jak příznačné.


Tento článek byl zobrazen již x


Komentář
Jméno: E-mail (nepovinný):

Mike - 06.10.2004 21:46:30
Hmm vim, ze pisu docela brzo, ale tu nafintenou manu sem tuhle videl na MTV a je to pravda. Sice sem cumel jak vejr, ale je to tak. :)

BMX-er - 02.08.2004 22:40:24
to Mouka:Tak co sem lezes ty kokote vylizany?Tahni si cist ten skurveny dirtbiker ,sice tam sou same picoviny ale takovemu chujovi jako si ty to bude asi stacit protoze takou picu jako si ty sem jeste nevidel.Nektere clanky s dirtbikeru se hodi akorat na utirani prdele.

¨sdg - 10.05.2004 22:46:57
dfg

¨sdg - 10.05.2004 22:45:55
dfg

Cee - 27.04.2004 09:54:59
to Venca: ale huš pořád... :-)))

hout - 27.04.2004 07:32:51
mas pravdu Venco, ale stejne se vsichni radi podivame, jak se to loni litalo, nebo ne?

Venca - 27.04.2004 05:00:54
2 Cee: A `Stay Tuned` uz asi fakt neni na miste.
Jak uz sem jednou psal, tak spis kapanek untuned.

Venca - 27.04.2004 04:57:47
2 DaiAira: Nicmene, jestli nebudete zevlovat i snb, tak vas pristi zimu rad uvidim v Brecku.


Venca - 27.04.2004 04:55:08
2 DaiAira: Myslim, ze pristi rok video ze sezony 03 nebude moc lidi zajimat.

hout - 26.04.2004 09:04:28
to Mouka: Kazdymu cas od casu muze ujet nejaka ta chybicka, ale fakt ne takova jakoze NELIBY, to je peklo, tak 6. trida ZS.
Kdybysme meli takovy zazemi jako ma DB, jakoze diky Boardu mnoho a mnoho let zkusenosti s vydavanim casaku, spoustu kontaktu, prehled, jak to v tyhle branzi chodi a podobne, tak verim, ze bysme mohli vydavat rozhodne lepsi casak. Minimalne by se v nem psalo vo vsech a vo vsem a ne ze tohle porada FBMXA, tak vo tom nepisem.
A celkove tahle debata o tom, jestli bysme my dokazali vydavat casak lepsi nez DB, je zcestna, casak tady uz je, poukazujem jen na to, jakej je a ze by moh bejt podstatne lepsi, ovsem pouze kdyby...

Drat - 25.04.2004 13:06:03
Davlos: kdo vam ji chce odebrat?

sparta proti všem - 24.04.2004 23:51:08
já tě jen škádlil cvaky. mohli byste ale někdy přijet k nám za prahu-3 lokality s trailsema plus jedna ghetto hala, která nám bude brzy odebrána. dobrou náladu s sebou

Mouka - 24.04.2004 22:34:24
Předem se chci omluvit: ty reklamní fotky ve videích je opravdu blbost. Nevim proč sem to tam napsal.
to Dave: s tim časopisem máš pravdu. Páni sou dokonalý a když je DB tak hrozně na piču, tak nebude určitě žádnej problém udělat časák takový kvality, že by DB totálně převálcoval a můžou to dělat s jednou rukou za zády, s druhou třeba v nose a psát to nohama
to junior: hezký...správnej demokraticky založenej člověk
to Hout: tobě semtam neujede njejáka ta gramatycká chibycka?

junior - 24.04.2004 20:13:09
at si dave s moukou delaj vlastni web(jestli uz nejakej nemaj) a tam si muzou vsechno vychvalovat!ale nikdo je nenuti tohle cist,je to vsechno vec nazoru..ale i jejich nazor by se mel tolerovat....

hout - 24.04.2004 18:02:30
to Dave: Kamo, co si vo tobe ma clovek myslet, kdyz napises nelibY

Tommy - 24.04.2004 17:28:52
to Hout:Jen k tomu skakani na obrubniky-Delam to taky,ale ze bych si myslel,ze sem "in" to neni.Delam to jen pro to,ze me bavi ollie vsude a na vsem a myslim,ze je porad,co zlepsovat

Dave - 24.04.2004 15:16:36
mouka ma pravdu vas web stoji za hovno, piste si svuj vlastni casopis kdyz se vam dirtbiker neliby

Hruska - 24.04.2004 09:05:59
dirtbiker

lidi z casaku o kterem se - 24.04.2004 09:03:44
to Mouka: Diky. Posli adresu, mas u nas predplatny.

plovda - 24.04.2004 09:00:28
Uz aby to video bylo, nemuzu se dockat. Keep speed, work hard.

Cee - 23.04.2004 22:14:26
To la.svidra a IPO: jsem rád, že vás videjko zajímá. Stačí se ozvat na cvachi@4elements.cz a můžeme domluvit videssesion a všichni budeme náramně spokojený. RSPCT. Jinak na videjku samozřejmě nebudou jen čeko riders, ale pořádná porce nářezu ze světa, Německa a podobně :-)

Cee - 23.04.2004 22:14:22
To la.svidra a IPO: jsem rád, že vás videjko zajímá. Stačí se ozvat na cvachi@4elements.cz a můžeme domluvit videssesion a všichni budeme náramně spokojený. RSPCT. Jinak na videjku samozřejmě nebudou jen čeko riders, ale pořádná porce nářezu ze světa, Německa a podobně :-)

IPO elephant - 23.04.2004 20:43:34
la.svidra+Vik:ten nápad toho jamu je docela good.nevim jestli by se to ale dalo realizovat.každopádně by bylo hustý kdyby ste se stavili u nás v Děčíně a když ne natočili tak aspoň pojezdili..

hout - 23.04.2004 13:36:42
to Mouka: Tvl kamo, ty ses taky asi odjinud, vid. Jestli ti neni zle z DB ale toho clanku vyse a taky z techhle komentaru, je to jiste tvoje vec, v tomhle pripade mozna i tvuj problem. O necem to taky vypovida, predpokladam ze nemas moc dobrej prehled o cesky scene, z dlouhodobyho pohledu uz asi vubec ne, protoze jinak by ti z DB blbe bylo.
Pises ze sis precet rodnou z JC. Uz si presne nepamatuju co tam Hruska napsal, ale vim ze mi to nejdriv dal ke korekci a ze to bylo v poradku. V zivote bych nenapsal, ze prinasime reporty z akci na ktery se nikdo nedostane. Uprimne ani nevim, jak takovy akce vypadaj a co tim mas vubec na mysli. Treba jako ze objizdime KOD ve statech? Hmmm. Precti si to radsi jeste jednou. A ze se tady neobjevujou zajimavy informace? Vec nazoru, samozrejme. Snad jen par prikladu: Tak napr. info o Coryho nehode, Mayhem bikes, Monkey bikes, nezajimavy? Jak myslis.
Panove z bmx-jicin.com vymysleli roadtrip? Coze? Kdes na takovou inforamci prisel kdes neco takovyho vycet nebo v jaky souvislosti? Vubec nechapu kamo, fakt ne. A jaky corovani napadu? Clanek "Tour de tres amigos" sem necet, takze nevim co mel konkretne mosnik na mysli, kazdopadne pravdepodobne mizernou uroven clanku co se tyce stylu napsani. Ze serem reklamy do kazdyho videa? Coze? Tvl fakt trochu moc, ukaz mi jediny video na techhle strankach s nakou reklamou, jestli mas na mysli titulek bmx-jicin.com v rohu obrazu, tak ten nema nic spolecnyho s reklamou ale s autorskymi pravy a vubec zdrojem odkud ze to video vubec je.
Pedal stall. Nevim vo tomhle triku nic a osobne bych ho asi nechal bez povsimnuti, snad az na vyrok, ze je "prevzatej z freestyle bmx". To ze to Mosnik napsal jak napsal je jeho pohled a ne NAS. A do horaku se muzem srat jak chcem kamo, ses na svobodnym webu, kde i ty muzes psat svoje sracky.
Pan VELKEJ HOUT grindy neodsuzuje (v rodny hline o JC to neni napsany uplne presne), naopak obcas je dovedu i ocenit, ale celkove mi neprijdou nijak zajimavy ani zabavny, navic kolo pri nich fakt breci. Ale naprosto respektuju a chapu, ze na to ma spousta lidi jinej nazor. A u hliny zustanem, na veky, to si bud jistej, protoze neni nic lepsiho, nez serka vyvonenejch trailsu.
Redakční oblíbenci, mas pravdu, k placi, je to fakt des co tam do nas tlacej.
Sme neprijemny hovna, fakt si na to kapnul, a ver, ze v realu sme jeste horsi.
Opravdu doufam ze se nikdy nepotkame, cti si dal DB a mej se fajn


fanousek Mouky - 23.04.2004 13:23:42
Mouko, Mouko, ty ses ale taky dobrej...cpat do videa reklamni fotky - to je dobry. To mas z vlastni hlavy ???

vojta - 23.04.2004 12:23:15
to mouka: este jednou se nad tim zamyslime, myslis ze DB napsal neco z lonskyho mistrovstvi ČR v dirtu ze strašnic??? myslim ze se ted trochu mejliš!!! a našlo by se hodně dalších příkladů..... dyš ti to tak vadí že se tady něco takovyho objevilo taxi rači čti ten plátek!!nikdo te nenuti abys čet články na tomhle webu!!mír v duši pro fšechny

la.svidra - 23.04.2004 11:29:22
To WIK:
sorry kamo..ta otazka nebyla myslena ironicky ve smyslu, ze by tady nebyli dobri jezdci..chtel sem jenom vedet kdo tam bude..pac o tom projektu nic moc nevim a neslysel sem, ze by se objevil dai aira team na morawe nebo tak..jestli vis neco vic tak please write to me:)
mozna by to chtelo nejak zapojit do toho videa i sekci lidicek co treba jezdej huste ale zatim se o nich nevi..formou jakoby vyzvy nebo oficialniho jamu v nejake huste bike lokalite, kde by se vsichni sesli a spolecne by podporili ceske bmx srdce, a pokusili se vysrat na vsechny ty milionkrat ohrane spory..co vy na to??
mozna je to naivni predstava, ale o tyhle jamy by mozna byl zajem..

Vik - 23.04.2004 10:33:04
To La Svidra: Mas pocit ze v cechach se nenajdou rideri ktery by se dali prezentovat na videu? Nechapu! Sice tu nemame zadnyho Davea Mirru, ale lidi, kteri jsou schopni zavdat slusny trik do videa je tu si myslim spoustu.

Mouka - 23.04.2004 10:32:46
Tak když čtu tu špínu je mi zle. Tim rozhodně nemyslim DB, ale tuhle "snahu o zlepšení". Pročítal sem si starý Dirt Bikery a narazil sem na rodnou hlínu od vás z Jičína. Píšou tam, že tenhle web přináší reporty z akcí kam se nikdo jinej nedostane. To fakt kecaj. Tady se nějáká zajímavá informace objeví jen vyjímečně.
Docela sem se posmál nad některými věcmi z vaší recenze. Pánové z bmx-jicin.com vymysleli roadtrip. Upalte Spacemana, Krauzika a Matyse za to sprostý čórování nápadů. Navic to napsali primitivně a vulgárně a to se přeci nesmí... Hlavně, že se vztekáte, že tam sou reklamní fotky a sami je serete do každýho videa. Dále pedal-stall: co se máte srát do horáků a navíc víte hovno... Vždyť i pan VELKEJ HOUT odsuzuje grindování a tak radši zůstaňte u hlíny.
Redakční oblíbenci. Opravdu k pousmání, ale spíš by se u toho mělo brečet. Že ste takový nepříjemný hovna je vaše chyba.
Jestli ste i v reálu takový kokoti, tak se snad nikdy nepotkáme. Sem opravdu potěšen, že děláte takovou službu pro celou bikovou scénu (někdo musí bejt debil a jak koukám, tak se na to výborně hodíte).

la.svidra - 23.04.2004 09:45:41
To CEE:
S tím děláním videa ti uplne rozumim, neni to zadna prdel dat dohromady poradny videjko..hlavne kdyz ses do 4 v praci, pak se jdes na 2 hodky projet nebo neco natocit a nafotit..prijdes domu hladovy ale stejne musis ty veci narwat do kompu a zacit aspon neco delat..na jidlo ohraty v mikrovlnce si vzpomenes a o pul jedenacte a tak ho sezeres studene:)kolem pul noci zacinas uvazovat o praci do ktere rano vstavas a tak to kolem 1 nejdrive balis a jdes spat..uvedomis si ze sis este nedal ani sprchu a tak se omyjes a jdes chrapat..heh..ale stejne to zato stoji??zejo??hehe..
Zajimalo by me..od kud budes brat jezdce na kvalitni ceske 40 minutove bmx video:)respect for your job..and fuck those assholes..

Cee - 23.04.2004 09:05:51
Dawlos and others waiting for Dai Aira: hoší... není to tak jednoduchý dát dohromady 40 minut kvalitního bmx, za který by ses nemusel stydět. A když při tom ještě musíš dělat spoustu další práce, která tě stejně neživí, tak to znamená, že musíš dělat ještě něco třetího, z čeho ti jaksi občas něco kápne, aby sis třeba moh koupit kazety, rohlík nebo pivo. Z toho plyne, že bysme všichni měli žrát Deli, aby měl den 26 hodin. Takže buďme dobří... :-) A ještě jednu věc na závěr Dawlosi: spojení DB a Dai Airy v jedné větě a v podobném kontextu ti doufám jenom ulítlo a nemůžeš to snad ani myslet vážně. Fóry prostě odsaď pcaď... Peace. Stay tuned.

Cee - 23.04.2004 08:59:56
Dawlos and others waiting for Dai Aira: hoší... není to tak jednoduchý dát dohromady 40 minut kvalitního bmx, za který by ses nemusel stydět. A když při tom ještě musíš dělat spoustu další práce, která tě stejně neživí, tak to znamená, že musíš dělat ještě něco třetího, z čeho ti jaksi občas něco kápne, aby sis třeba moh koupit kazety, rohlík nebo pivo. Z toho plyne, že bysme všichni měli žrát Deli, aby měl den 26 hodin. Takže buďme dobří... :-) A ještě jednu věc na závěr Dawlosi: spojení DB a Dai Airy v jedné větě a v podobném kontextu ti doufám jenom ulítlo a nemůžeš to snad ani myslet vážně. Fóry prostě odsaď pcaď... Peace. Stay tuned.

Cee - 23.04.2004 08:59:51
Dawlos and others waiting for Dai Aira: hoší... není to tak jednoduchý dát dohromady 40 minut kvalitního bmx, za který by ses nemusel stydět. A když při tom ještě musíš dělat spoustu další práce, která tě stejně neživí, tak to znamená, že musíš dělat ještě něco třetího, z čeho ti jaksi občas něco kápne, aby sis třeba moh koupit kazety, rohlík nebo pivo. Z toho plyne, že bysme všichni měli žrát Deli, aby měl den 26 hodin. Takže buďme dobří... :-) A ještě jednu věc na závěr Dawlosi: spojení DB a Dai Airy v jedné větě a v podobném kontextu ti doufám jenom ulítlo a nemůžeš to snad ani myslet vážně. Fóry prostě odsaď pcaď... Peace. Stay tuned.

davlos - 22.04.2004 22:55:24
cee: dirtbiker alespon vychází tak jak má, ale vašeho videa se asi nikdy nedočkáme

Mike - 22.04.2004 20:03:31
to hout: hmm.. myslim ze taky asi brzo rezignuju. :-)

junior - 22.04.2004 19:25:40
cee:jo dik,uz se tesim,na to se da aspon koukat!


hout - 22.04.2004 11:00:57
to asi vsem viktore, konecne mosnik nak sesumarizoval v pomerne srozumitelne forme nase filosoficke debaty na tema DB

Vik - 22.04.2004 10:47:00
To mosnik: s tim co jsi napsal Svidrovi a ostatnim mi z velke casti mluvis z duse....

hout - 21.04.2004 23:52:31
to mike: me uz snad ani nestvou, proste rezignace

Mike - 21.04.2004 23:27:47
To hout:o tech webovkách nic nevim, ale s tema slibama me fakt stvou

Cee - 21.04.2004 20:37:11
to junior: materiálek už by tak nějak byl, ale máme mega další práce, takže se nám to furt nějak oddaluje... ale WILL BE...!!!

Cee - 21.04.2004 20:37:08
to junior: materiálek už by tak nějak byl, ale máme mega další práce, takže se nám to furt nějak oddaluje... ale WILL BE...!!!

junior - 21.04.2004 19:50:43
jo a nevite nekdo nahodou,jak to vypada s dai airou??jestli bude,nebo snad uz je.....

junior - 21.04.2004 19:28:25
hezky,karlos to sleduje taky!!proc si nebyl v pardubicich?!

Venca - 21.04.2004 18:42:04
Svata pravda. Dirtbiker sucks.

kaštan - 21.04.2004 14:51:50
nic proti nikomu, aaale kdo umí jen sjet obrubník a má foto na celou stránku v DB?

vojta - 21.04.2004 11:35:20
mír v duši..........

Anonym :o) - 21.04.2004 11:09:30
Dobre jim to davas sezrat! Je fakt ze to uz snad neni ani k smichu, ale spis k placi, protoze to co DB predvadi je fakt ubohy!!! Bike forever

vojta - 21.04.2004 10:15:39
mosnik na hrad, kurva chlape, tohle je snad nejlepsi co sem si tady zatim precet!!fak nejvetsi respekt....

Cee - 21.04.2004 09:21:58
Čéče Mošnik,je v tobě víc než by se na první pohled zdálo. Fakt zajímavý názory a neotřelý pohled na věc jsem si tu od tebe přečet. Některý jsou samozřejmě psaný k pobavení, ale jde to i do hloubky celýho problému (nebo spíš k jádru věci)... udělals mi radost, že si tu některý věci tak trošku nalousknul a nechal, ať si ostatní udělají názor nebo alespoń začnou o některých věcech diskutovat, přemýšlet a víc se o ně zajímat. Rspct a peace!

mosnik - 21.04.2004 01:18:30
la.svidra & others: myslim, ze jsi vystihl velmi trefne spoustu veci na ktere se s Houtem v techto clancich snazime poukazat. Vse je totiz jenom rozdilnem pohledu ruznych lidi na vec a jeste navic mam pocit dan za tuhle divnou dobu kdy materialni stranka veci prevysuje jakekoli jine hodnoty. Kdyby totiz tvurci DBcka jenom nevyuzivali mezeru na trhu a nepouzivali ten casak jen jako prostredek vydelani penez, ale sli do toho srdcem a meli opravdu zajem pro nasi bike scenu neco udelat, tak by ten casopis vypadal hodne jinak. Ackoli se to nekomu treba bude zdat jako nesrovnatelne, tak DB by klidne mohlo vypadat jako Transworld BMX nebo Ride v ceskem podani, proc sakra ne? Mluvim tu o ceskem podani, to zanamena ze by stale byl o vsech extremnich bike disciplinach BMX i MTB. To by se ale lide, ktere jsem ve clanku nekolikrat jmenoval (redakce a predevsim sefredaktor) museli ustoupit ze sve namyslenosti a predevsim pohodlnosti a zacit poradne a hlavne MAKAT. Neni to o tom ze by se ve statech delo neco extra zajimavejsiho, myslim ze i u nas je toho dost a ze tu mame taky sakra husty ridery, jediny problem je prave v tom pristupu, to znamena: kvalitne a fundovane psat, jezdit po akcich i kdyz se cloveku nechce, nebo ji porada muj ne-kamarad, poslouchat i jine lidi nez sve oblibene, naucit se respektovat i lidi kteri nam nesedi, nepodrizovat vse zajmu sponzoru (kdyz delate praci dobre budete je mit tak jako tak), eliminovat celostrankove fotografie a profily lidi kteri umi jen sjet obrubnik (nic proti nikomu, ale to je shit)...atd. A ted muze vyvstat dobra otazka od redakce DB: proc bysme to kurva delali?? aby sme meli problemy navic?? aby meli blbecci z bmx-jicin.com radost?? aby ceska scena o necem byla, rozrustala se a šla nahoru?? proc?? naco?? nasrat! prachy! Nebo se snad mylim a tech pet let sracek byla jen takova zahrivacka a ted teprv se vse poradne rozjede? Nevim.

mosnik - 21.04.2004 01:17:56
to hout: spartavoe pico

hout - 21.04.2004 00:29:04
to štajny: mistr na devet- banikpičo

štajny - 20.04.2004 23:01:32
Fandí tu vůbec někdo SPARTĚ?

la.svidra - 20.04.2004 10:49:18
A ja se zase neponaucim, a nekontroluju si ty chyby v prispevcich..sorry boys..:)

la.svidra - 20.04.2004 10:46:38
Vetsionu jak se vyslovi nazor, ktery druhe strane nesedi, natozto rozbor celeho casopisu, je hned toto oznacovano za "valku", nebo "zavist" jak nekdo napsal. Pritom od malicka jsme za upozornovani a kritizovani za nase chyby, z kterych se snazime ponaucit. Stejne chapu i tento clanek na DB. Jak jsem videl ten material co je uvnitr, nechtelo se mi verit. Nejvice jsem nepochopil z plakatu a "trik" ktery si zaslouzi interview..heh..kdybi se redakce nesedela na usich, ale radsi na koulich, mozna by to vypadalo lepe. Netvrdim ze je jednoduche udelat kvalitni casopis, a ale za malo snahy=hodne kritiky. Kdyz uz do neceho jdu, a celostatne, tak my to melo sakra vypadat. A hlavne si nesnazit nasrat 1/2 bikeru proti sobe a podporovat porad par stejnych typu na bmx, v tomhle sem aspon uvidel malou snahu napsat i neco klucich od jinud co dokazou zajet mnohem lepe a nikdo o nich nevi. Mozna je to taky dobre, apson je na zavodech nejake vzruso ve vysledcich. Peace to all bikers and DB. Kazda snaha se pocita chlapi a serte na tu "valku". Je tady vubec nejaky fotograf co foti delsi dobu biky a vi co a jak??

strejc - 20.04.2004 10:07:45
to mosnik : ja ti rozumim jak to myslis, jen to zni trochu jinak v tak drsnym clanku nez kdyz si to treba tedka popsal v diskuzi

witchhunter - 20.04.2004 09:38:26
ARMAGEDON!

mosnik - 20.04.2004 08:52:48
strejc: pokud budeme furt chodit okolo horke kase a psat v obecne rovine, abychom se nahodou nekoho nedotkli, tak se nikam nedobereme a ti o nichz je rec (redakce DB) a jez maji podstatny vliv na ceskou bike scenu se porad budou uculovat a tvarit se ze je vse OK a masirovat nas svoji vlastni pravdou a svymi bludy. Dale, kdyz neco kritizuju, tak to musim mit podlozeny padnymi dukazy, z toho plyne, ze kdyz poukazuju na fotku MM jak sjizdi zidku, nekritizuju jeho, ale toho kdo tam tu fotku dal!!, nemuzu ale samozrejme napsat ze je to foto chlapce sjizdejiciho zidku...chapes...a kdyz pisu treba o Pavlovi Cahovi, je snad jasne ze se neseru do neho, ale do cloveka ktery o nem pise nepodstatne nesmysly, ktere se dozvedel na zaklade telefonickeho rozhovoru, po uzaverce a jen proto, aby zaplacnul misto...proc se v DB neobjevi ani slovo i o jinych lidech kteri jezdi treba stejne dobre nebo i lip, proc se tam objevuji porad ti stejni (az na velevzacne vyjimky) "redakci prolustrovani". Ty sam treba do zakulisi vidis vic, sam jsi naznacil, ze te na db par veci sere, tak neni problem se k tomu ted vyjadrit, treba prave k tomu proc jim nechces delat flat skolu, nerikej ze je to kvuli popularite, urcite ti jde o flat a o to aby se tady rozvijel, tak proc ne...

strejc - 20.04.2004 07:10:26
to hout a mosnik : normalne na diskuze nereaguju pouze pokud se nekde objevi moje jmeno, no prijde mi ze timto stylem prudite i do lidi okolo viz. citace -redkacni oblibenec Pavel Cacha- atd. atd., jako by jste se cejtili ukrivdeny ze delate neco pro scenu ale porad smetanku vybira nekdo jinej, nemuzu si pomoct ale dela to na me takovej dojem, nebo rejpnuti do majkla marosiho ze to co sjizdi, tak sjede i mosnikova babicka, tohle vsechno vas spis stavi do pozice neomylnej a dokonalejch mistru sveta, ses si jistej houte ze ten postoj je ok? p.s. je mi fuk co pisou nebo dela db nebo jestli se na bmx-jicin.com vzajemne urazite ted ti jen odpovidam formou otazky protoze ses na to zeptal.

witchhunter - 20.04.2004 01:38:17
ARMAGEDON!

hout - 19.04.2004 20:40:10
sory, trochu mi vypadavaj pismenka... malou jiskricku nadeje....

hout - 19.04.2004 20:37:55
to Mike: Radi bejt muzem, DB nam dava aspon kazdy dva mesice (nebo jak casto vychazi) malou jikricku nadeje, ze to ted treba bude lepsi, i za to muzem bejt radi, nebo neee...??? Ale napadlo me jeste neco k tomu sliby chyby. kdysi davno se neco rikalo o webovejch strankach...

hout - 19.04.2004 20:29:30
to uz je omleta debata strej&valenta a clanek o mistrovstvi sveta. ale s tou zavistivosti by me to taky zajimalo, co ze ma jako pan strejc na mysli? A vubec s nakyma valkama bmx-jicin.com vs. DB? Jaky valky? Ja sem vymyslel nekdy na podzim psat tyhle clanky, protoze mi proste prislo na miste zareagovat na nektery souvislosti a nesmysly,ktery se v DB objevily (objevovaly a objevuji, ted me napada, ze mozna na veky). A naky problemy s tim ma asi jedine pan Radek, nejdriv si vypichne paradni uvod do minulyho cisla a ted tomu nasadi korunu s dopisama.

mosnik - 19.04.2004 18:42:16
to strejc: nevim z ceho usuzujes, ze se jedna o zavistive valky...z nasi strany rozhodne ne. komu a co v DB bysme jako meli zavidet??? jinak tebe a Valentu jsem pouzil (a prave vas dva) jako narazku na nedavny clanek v DB o ceste na mistrovstvi sveta ve freestyle BMX, ktery byl ziskan formou telefonického rozhovoru a ktery, jak nakonec vyslo najevo (alespon dle tvych komentu na freeride.cz) byl zkreslen a zmanipulovan....

Miloush - 19.04.2004 18:09:03
Vsak jsem take psal ze to neni snad ani realne..nadd tim ze to skace na plosinu jsem uvazoval taky,ale podle te fotky se mi to nezdalo.Mimochodem podobnych zvlastnich popisku bylo jiz vice,tak jsem se tomu ani nedivil kdyby to tam takhle napsali a ten typek to vracel "jen" 180 do radiusu

hout - 19.04.2004 17:59:07
to Stoupa: Casaky tohodle typu (predevsim Ride a BMX Plus) se daj sehnat pravdepodobne jenom v Praze, konkretne na Mustku.
Jistej si clovek neni nikdy, ale v tomhle pripade je to tak na tech 99%, jak sem uz psal. A kdyz nekdo udela takovouhle vec, tak je to fakt husty. V mejch recenzich byly jen (vicemene) objektivni namitky a pripominky, kdyz sem to psal poprvy, tak naprosto s cistym svedomim, ze to je pro dobro redakce. No a redakce s Radkem v cele to asi nak nezkousli a ted pisou takovyhle nesmysly. A Mosnik jen z plnejch plic a nekompromisne napsal, co si vo celym DB mysli.

Stoupa - 19.04.2004 13:02:32
Vim že dirtbiker stoji za .... ale zas tak bych se do nej nepoustel je to dost blby.....taky byste si mely bejt jisty ze ten dopis psali voni a ne jen nejakej mrnavej smrad vod vas z jicína ...pač tady v bělohrady jech je fakt hafo a taky na nas nadavaj ... a taky bysme meli bejt radi ze u nas vudec neco vicahi vobcas v tom sou aspon peky fotky/kdyz to teda zrovna neni cely vo fletu/......jeste sem se chtel zeptat kde se daj senat nejaky zahraniční časáky jako freedom BMX a ride BMX

vojta - 19.04.2004 11:49:30
jo jo hout ma pravdu, jinak ten clanek mi prisel este dost mirnej

hout - 19.04.2004 10:50:24
to Miloush: Tvl v radiusu 360 turndown to znamena na fakie? To sem snad jeste nevidel. Skace to na plosinu a prej to bohuzel neodjel

hout - 19.04.2004 10:48:00
no ty kraso, takhle bych to asi nenapsal, asi ne.
to Mike: Sliby chyby, klasika. S tim dopisem to je asi tak na 99 %, na sto to neni nikdy, ale proste je to jasny. V JC jezdi trailsy tak 5-6 lidi (a to je jeste nepresny, protoze v JC zadny trailsy nejsou, ty sou jenom v Jinolicich a tam se jezdi momentalne velmi vzacne a nejezdi tam nikdo mladej novej, protoze by to asi nedaval), vyjimecne jednou za mesic kdy se vsichni sejdem a jede se do Jinolic, tak mozna 8-10 lidi. Streetek nejezdi snad nikdo (pokud se ovsem za streetek nepovazuje jezdeni po meste na bmx a skakat obrubniky, protoze vypadas "in"). No zkratka neni kdo by to psal a navic... To uz se moc zamotavam do podrobnosti. Proste to pan Radek napsal moc hezky, skutecne sem se pobavil.

Mike - 19.04.2004 08:54:34
Hmm.. ty urážky bych si taky odpustil, a můžeme bejt rádi, že vůbec ňákej časák máme, ale přijde mi, že v dirtbikeru platí pořekadlo SLIBY CHYBY, protože v jednom předešlých čísel slibovali PEKLO ze Strašnic a byla tam malinká fotka.
A myslim, že v minulým čísle slibovali plakát z obou stan a co? NIC. Toť vše nazdar. Jo a abych nezapoměl s tim dopise nevim co si mám otom myslet, jste si tím opravdu jistí, že to nenapsal nikdo od vás z města?

Pit - 19.04.2004 08:40:59
Jenom k tomu pedal stallu, patku prehazky nutne nemusis ohnout, kdyz ho delas na druhy strane ramu, nebo kdyz mas single speeda :)

strejc - 19.04.2004 07:27:12
to mosnik: byl by jsem ti vdecny, kdyby jsi me pro priste vynechal z vasich zavistivych valek DB vs BMX-JICIN.COM, kazdy dela obcas chyby a vy nejste vyjimkou, protoze ten mikroskop neni elektronkovy ale elektronovy, a nebo proc se vas editor wesi snazil v rubrice technika pouzit flatlandovy model plaste Odyssey - Bermuda na dirt a divil se, proc se do hliny poradne nezakousne, netouzim po popularite, snad i proto jsem odmitnul delat pro DB flat skolu, nicmene se mi to diky BMX-JICIN.COM moc nedari

Miloush - 18.04.2004 23:12:29
Vystihnute je to dobre,jen ty uražky bych si odpustil. A jeste me zaujala v rodne hline popiska u fotky typka ktery dava pry v radiusu 360 turndown,no nevim jestli je to na nase pomery ci na pomery svetove realne...

Zpět na výpis článků

  ENGLISH
Vyberte si design:

Login :
Jméno:
Heslo:
Registrace


Na chatu
nikdo není.

Kouříte?
Ano sirka 4421
Ne sirka 3848
Příležitostně sirka 3621

Chystáte se na Horsefeathers Garden od Dirt?
Určitě! To si nenechám ujít! sirka 4658
Ne sirka 3814
Ještě nevím sirka 4173

Starší ankety

Vyhledávání


Nejvíce diskutované
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkově
1.Monkey Bik..
sirka
  123 x

2.Dirtbiker!..
sirka
  75 x

3.MČR street..
sirka
  59 x

4.Dirtbiker?!?
sirka
  46 x

5.Nokia Extr..
sirka
  46 x


Nej... sekce
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkově

Webmasters:
Web-admin
Mosnik
Rosli
Senior Editors:
Mosnik
Hout
Editors:
Dusan
Kudr
Bernak
Dwayne Dibley

Valid XHTML 1.0!

Copyright © 2002 - 2014 [BMX-JICIN.COM]. All rights reserved.
None of the text or images from this page may be reproduced
in whole or part without written permission.
© 2004 webprovas.com